Openingsuren:

7/7 van 8.00 tot 22.00

Bel ons:

0476 85 11 19

Webshop bij webdesign Myna uit Bredene

Webshop beginnen?

Webshop

Wilt u een webshop beginnen? Webdesign Myna Bredene biedt u een totaaloplossing: website, betaalsysteem, volledig orderbeheer, marketing en rapportagetools. Alles om van uw webwinkel een succes te maken, zodat u zich volledig kunt richten op de verkoop van uw producten. Voor nog geen 35 euro per maand heb je een onlinewinkel of catalogus.

Wij bieden u een platform aan voor de verkoop of tentoonstelling van al uw producten. U kunt constant alles opvolgen van voorraadbeheer tot nettowinst. Bezoekers aantal, gevulde winkelwagens enz….

Klik hier om enkele webshops te zien

Klik hier om Prestashop te bezoeken

Responsive webdesign

Responsive webdesign?

Responsive webdesign

Responsive webdesign is een benadering van Webdesign. De designer streeft naar een optimale webervaring voor een breed scala aan apparaten (van desktop computerschermen tot mobiele telefoons). Het ontwerp van een responsive website schaalt mee met de afmetingen van een scherm. Dit zonder in te leveren op leesbaarheid van tekst of bruikbaarheid van de gebruikersomgeving.

Bij Webdesign Myna te Bredene worden alle websites en webshop gemaakt om te bekijken op alle toestellen.

SSL-certificaat bij Webdesign Myna

SSL-Certificaat heel belangrijk?

SSL-Certificaat

SSL staat voor Secure Sockets Layer en zorgt ervoor dat het dataverkeer tussen de website en de bezoeker niet leesbaar is voor anderen. Met een SSL-certificaat krijgt vertrouwelijke informatie die de klanten naar een website sturen (zoals wachtwoorden, persoonsgegevens of betaalinformatie) meer veiligheid. Hackers worden steeds slimmer; websites worden gekopieerd waardoor het lijkt dat u op de goede website zit maar in werkelijkheid zit u op een vervalste website waardoor u gevoelige informatie weggeeft aan criminelen. SSL geeft een website identiteit.

Read more “SSL-Certificaat heel belangrijk?”

E-commerce de nieuwe manier van kopen

E-commerce Belgen shoppen vaker online

E-commerce

De opkomst van e-commerce is nog niet voorbij. In de eerste drie maanden van dit jaar kochten de Belgen vaker en meer online.

E-commercewet maat voor niets

Tussen januari en maart gaven Belgen in totaal 2,3 miljard euro uit aan spullen die ze online via webwinkels kochten. Dat is 9 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar, melden de sectorfederatie BeCommerce en het onderzoeksbureau GfK. Online aankopen maakten in het eerste kwartaal 16 procent van de totale bestedingen van de Belg uit. Een jaar eerder was dat 14 procent.

Read more “E-commerce Belgen shoppen vaker online”

Webwinkels niet goed beveiligd

De helft van de webwinkels kampt met ernstige beveiligingsproblemen. Dat meldt Test-Aankoop na een test van de 100 meest bezochte webwinkels in België. Bij drie van de onderzochte webwinkels lagen de klantengegevens zelfs zomaar voor het grijpen.
Steeds meer Belgen shoppen op het internet, stelt de consumentenorganisatie. “Webwinkels vormen echter het doelwit van personen met slechte intenties die uit zijn op de gegevens van duizenden consumenten”, zegt woordvoerder Simon November. Daarom deed de consumentenorganisatie een onderzoek naar de beveiliging van webwinkels.

Read more “Webwinkels niet goed beveiligd”

Cyberincidenten met 30 procent gestegen

Het federale Cyber Emergency Team CERT registreerde vorig jaar 30 procent meer meldingen van cyberincidenten geregistreerd dan in 2014 en zelfs negen keer meer dan in 2010. Experts stellen vast dat “de aanvallen specifieker en professioneler geworden zijn”.

Een eerste verklaring voor de toename van het aantal meldingen, ligt in de groeiende naambekendheid van het CERT, zegt woordvoerder Jeroen Gobin. “Maar de stijging komt ook omdat er nu eenmaal veel meer cyberincidenten zijn.”

Read more “Cyberincidenten met 30 procent gestegen”

Uw zoekresultatenpagina hoger met Webdesign Myna

Google update zoekresultatenpagina

Google update zoekresultatenpagina

Een paar dagen geleden kwam Google met een erg belangrijke update met betrekking tot het Google zoekresultaten overzicht. Wat betekent dit voor u als gebruiker van Google én wat betekent dit voor u als ondernemer en de vindbaarheid van uw website?

Een week geleden stonden er zowel bovenaan als aan rechterkant van de resultatenpagina advertenties. Maximaal drie voor de organische zoekresultaten en aan de rechterzijde stonden er nog meer. Na de wijziging van eind vorige week is deze opzet compleet veranderd en zijn alle advertenties aan de rechterkant verwijderd.

Read more “Google update zoekresultatenpagina”